Helg.

Redan helg! Veckorna går otroligt fort måste jag säga. Vi har hunnit med mammaträff i storebro, trevligt! Roligt att träffa mammor i min egen ålder. Barnen kalasade på vofflor och vi på massa goda kakor!

I fredags hann vi även med att besöka ett dagis, måste kolla upp hur de ser ut innan man söker. Men det kändes jätte bra. Så bara hålla tummarna till att vi får just det! Man måste snart söka. Även att vi inte ska ha dagis fören i aug när jag går klart skolan. Vi hann med en långpromenad med en kompis med för att kika in på gårdarnatill de andra dagisplatserna som ska vara 2 och 3 hands val.

Men knäckte även ryggen hos naturläkaren Lars Erik från storstan. han kommer några gånger i månaden hit. Han är verkligen bäst. Har nästan aldrig känt mig så lugn o trygg innan, så är glad att jag hittat den rätta för min rygg. Så går dit 1gång i månaden för att få bukt med ryggen. han kan även göra irisanalys, allt stämnde som han sa!

Sen åkte vi till horn för att äta god middag o annat gott! För idag åt vi smörgåstårta för att fira emil lite extra! Mor,far o mina bröder kom även. Tårta och glass med maränger senare under dagen med. Katten klarade sig fint själv en natt. Nu innan hyrde vi en film nu när vi kom hem. Så blir lördagsmys med film senare! Tror sessan somnar tidigt för är en trött tjej här! Ha det fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0