Kvälls blogg.

Typ så här trött känner jag mig just nu. Bilden är tagen för några veckor sedan.

Varit tuffa veckor dessa. 3 nya tänder, dessutom hörnisar, magsjuka för lillan och någon idé om att total vägra sova middag. Slutar med att hon somnar skit tidigt på kvällen o är pigg som en lärka innan 5. Varit bortskämnd att fått sova till halv 6-6 i några veckor innan. Men såg att 1 till hörnis var snart igenom. Skönt det ska bli när alla tänder är uppe!

Äntligen har Pixie börjat äta igen, hon har haft några veckor som hon vägrat äta lagad mat. Så nu är jag så lycklig när hon både ätit varm mat lunch o middag, exakt som det ska va.

Idag har vi varit ute på en långpromenad med ( pixie o Sixten håller hand! ) och ( Estelle o Pixie Delar med sig av majskrokar. ) Totalt var vi ute över 1timme. Skönt att gå långpromenader! Sen kom bästa Anna k hit och vi pratade massa tills Pixies farmor kom så att vi gick till träningshuset och tränade. Sen fikade vi när Emil kom hem. Båda åkte sen. Emil till träningen o Annelie hem. Pixie somna redan kl 6...eftersom hon vägrade att sova middag idag, trots att hon varit vaken läääääääääääääääänge! Så sitter jag här för att jag har skit tråkigt. hahah. tråkigt när lillan sover o älskling tränar. Ska lägga mig och läsa. Imorgon blir det sången. Bus och lek för pixie med kompisen ( Vinga o Pixie leker)   god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0