Vårkänsla!

Igår så sov Pixies kusin Vincent över. Jag hämtade honom från dagis. Vi åt mat, busade o lekte massa i Pixies rum. Sen Fick barnen bada badkar, Vad roligt de hade. Pixie skrattade typ hela kvällen. Nattade barnen o de båda sov i sängen med mig. Emil fick dock sova på soffan..men han hade fått plats eftersom de båda typ sov på min sida! Barnen vaknade kl 6. Så vi tog en lugn morgon med lek och frukost. För att senare köra Vincent till dagis kl 8.

Pixie och jag storstädade hela lägenheten. Bara en jätte hög med rena kläder att vika in..Får ta tag i det ikväll eller imorgon. Annars så har vi verkligen passat på att gå 2 Långa promenader! Gått mist 1 timme varje dag nu hela veckan. Sover inte sessan så sitter hon och pekar på alla hundar vi möter och säger WAWAW! Så skönt att röra på sig o få luft. Pixie har börjat gilla lego väldigt mycket. Jag ska bygga o hon ska bygga isär. Vad kul det ska bli när hon vill ha sånt smått lego! Så kan man bygga hus:D  Hon har börjat med att pussa mig mycket nu. Så UNDERBART! Älskar min fina dotter så OTROLIGT mycket! Kan inte förstå att jag verkligen fick sån tur att få en sån underbar liten tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0