Alv.

Vi har bytt ut parken källängen mot astrid lindgrens värld. Och Pixie älskar det! Hon springer omkring bland de små husen och ropar titta! Alla dessa små trappor är som rena drömmen för henne. Men faktiskt så kollar hon även på teatern. Vi har hunnit med 2 besök där redan sen de öppnade och har 2 till planerade denna vecka. Är så kul att hon får springa omkring och bara vara super glad! :) <3

Vi började dagen med att bada tillsammans, är så härligt att få vara mamma så det finns inte ord till det! Så just därför har jag en jävla stor ångest...Mår näst intill illa när jag tänker på att min tös ska börja dagis och jag ska sitta vid skolbänken igen..Men är nog min seperations ångest som tar över hand..hon är väldigt mammig så är det som känns. Samtidigt vet jag att hon kommer älska dagiset när hon väl kommer in i det. och det har en jätte gård med massa roliga saker som tur är!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0