Babbel.

Gör ett litet kvälls inlägg. Pixies farmor och hennes vän Monica lunchade och fikade med oss idag. Sen stannade Pixies Farmor för att hjälpa mig att plantera blommor på balkongen. Blev kanon!:D Kunde även baka pizzabullar. Vilket behövs eftersom vi laddar inför ett besök på ALV med Pixies gudmor imorgon. Och på fredag blir det yttligare ett besök fast då med Pixies kompis Hampus. Ska även fira min morfar som fyller 86år på fredag och så är det näst sista simmet på söndag innan uppehållet.

Pixie är en ängel! Så fin min lilla tös, går runt och pussas. Kan man vara mysigare<3 Är väldigt nöjd med tillvaron som den är nu. Ledig i sommar med min älskling. Sen blir det plugg..blir nog bra. Tycker ju själva serveringen och matlagningen är rolig så lektionerna flyter nog på. Har ju kvällar, helger och lov med mina 2 älsklingar. Är omringad av underbara vänner som jag verkligen älskar. Det är få kvar, men riktiga istället och det betyder mycket mer. Uppskattar er till max. Även om jag inte har all tid i världen att umgås så är det så härligt när man ses.  Ni två, ni är mitt allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0