En dag ute.

Vi var uppe till kl 6 idag, som vanligt.. åt frukost och slängde in alal våra sängkläder i tvätten. Sen begav vi oss vid 9 ut mot sången. Pixie hade ingen lust att sjunga med barnen. Utan vi lekte i rummet istället. Pixie var så trött så vi skippade fikan och hon fick mellis som jag hade med mig istället. Mötte upp min syster Camilla tog en kort promenad så att Pixie somna. Så satte vi oss ute och åt glass. Dock sov Pixie bara 30 min! iick hem och förökte få i henne mat. Hon äter dåligt med varm mat när det är så varmt tyvärr:/ eller mat över huvud taget. Frukt, kräm och yoggi går bra. Men inegt man kan leva på. Mend et vänder nogs nart får vi hoppas! Gick iaf utt till källängen. En super mysig och social park på sommaren- Där mötte mina kusiner M och L  upp oss. De hade med frallor och vi fikade. Lekte sen jätte länge. Vi tog en glass drink på Epok.

Sen ringde Pernilla och ville ses. Så vi följde med och köpte nya skor till Vinga. Köpte även en korv till Pixie som hon åt några tuggor av iaf..Så blev det ännu mer lek i parken. Gick hem kl 3. En hel utedag! Pixie somnade för natten 10 i 5..så får nog förbereda mig på en super tidig morgon:P Ska se om jag orkar iväg till gym en stund. Blir så myckert glass om dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0