Helgen.

I fre så åkte jag och Pixie till Storebro. Vi kom dit vid halv 4 eftersom jag var barnvakt till Hampus innan och Pixie sov 2 timmars lunch! Det blev taco och häng i stallet några timmar. Pixie tyckte det var roligt:) MEn lite läskigt med hästarna, fast de är ju väldigt spännande!

Idag så kom Vincent redan kvart över 6 till mig. Eller storebro eftersom vi var där. Men vi åt frukost, släppte ut hästarna och så åkte vi till alv för att hämta ut årskortet:) Så åkte vi hem. Det var massa bilar inne i stan. Så tog båda barnen och gick dit. Bilens dag. Det tyckte de var roligt. Vi gick hem och lekte bil, Körde tävling med varandra. Lunchade, Pixie sov och vi målade och kollade tv. Sens å körde vi bil igen när Pixie vakna. Så kom Pixies farmor. Alal åt varsin glass på stan, sen så gick vi till lekparken. Vincent åkte hem. Sylvia kom förbi en stund, ses på måndag igen!:) så grillade vi för första gången i år. Så sitter jag här. För Pixie sover och emil är inte hemma. Imorgon ska han gör atatto hela dagen så vi hänger nog ute i parken och leker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0