Kamel.

På morgonen fick jag ett samtal av min syster att cirkus djuren var där cirkusens ka vara. Så kl 8 var Pixie och jag påväg bort dit. Och helt rätt vi fick se både kameler, hästar, ankor, lamor, getter och kor med stora horn och långt hår. Pixie var super glad och satt verkligen still jätte länge i mitt knä och kollade på kamelerna. Så en djurpark i sommar är nog uppskattat!:D Sen gick vi vidare till parken. Lekte en sund. Var skönt att vara där redan kl 9. För vi var helt själva. Vi gick hem sen för mamma kom förbi. Meningen var att hon skulle på ett möte kl 11. men det blev inställt. Så hon erbjöd att jag fick gå på stan själv o prova några shorts. Hittade ett par på lindex. Sen så hämtade jag pizzan vi beställt.

Direkt när mamma åkte somnade pixie kvart i 1. Så får se hur länge hon sover. Hon vakande igår vid kvart över 6 och häll sig vaken till halv 10. så hoppas hon sover ikapp det hon missade igår. Jag har varm banan med choklad i ugnen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0