Onsdag.

Vaknat väldigt tidigt hela veckan. Pixie har vaknat tidigt, sovit sin enda gång på dagen väldigt tidigt. Vilket slutar med att hon somnar runt 6-7 på kvällen. Tidigt för att vara hon i vanliga fall. Så har det varit sen fredags då allt förstördes. Hennes vanliga rutin eftersom vi inte fick henne att somna fören kvart över 11..men nån gång ska väl rutinerna ordna upp sig igen. Tycker så synd om henne när hon är så trätt mitt på dagen bara:(

Idag så har vi åkt till Ullis. En kompis jag inte träffar allt för ofta. Hon jobbar rätt mycket och då även natt ibland så inte ofta hon är ledig. Men idag var hon det! Så vi åkte dit. Gjorde banan med choklad i ugn, smaskens. Men Pixie fick en vanlig banan. Tycker inte små barn behöver godis! Glass får hon äta nu iaf nån gång ibland. Bättre hon äter mat och frukt som ger näring. Efter en stund tyckte Pixie inte det var jätte kul, så vi åkte hem. Blev en lång promenad för att kolla på hästarna, och leka i en lekpark. Som hade världens bästa kana. För Pixie skrev av skratt när hon och jag åkte! HOn fick ett bad direkt när vi kom hem. Sen så var jag så sugen på Pizza...så emil gick o hämtade det. Så efter ett tag åkte han till sin träning. Pixie somnade Tidigt idag....så sitter här o har tråkigt. Men min syster son simon kommer runt 8 tiden. Hans mamma jobbar kväll. Så har min dag sett ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0