Måndag.

Gick till tandläkaren idag, fy inga roliga pemgar..720kr gick det på att kika lite och så klart tog de rönken bilder för jag drog ju ut två tänder för ett tag sedan. Det kostar ju bara det..Men men. Inga hål iaf, tur var väl det. Så nu ska jag betala 40kr i mån ist så kostar det inget att gör aundersökningar o laga. Men kostar gör det ju varje månad då istället. Så blir nog sak samma!

Hur eller hur så ringde dagis o bad mig hämta Pixie. Hon blev snorig igår igen. Men de tyckte hon var varm och hängig. Hon hade svårt att komma till ro och somna. Men nu sover hon. Ska ta febern och se om hon har någon sedan. Men hon får vara hemma imorgon iallafall och vila upp sig. Ska göra tråkiga saker snart..betala räkningar, bädda rent i sängarna, vika in tvätt, dammsuga..behöver jag ens fortsätta?

Annars kan jag tipsa er som med haft svårt att hitta rätt blöja. Vi har nog testat alla som finns att testa, libero, pampers, huggins, icas ja alla möjliga! Favoriterna är Liberos up and go och icas vanliga blöjor. Men inga av dessa är bra på natten. Så igår testade vi pampers nattblöja. Och ja den höll tätt. Får hoppas att det inte var en slump utan att den verkligen är bra. Proppat i mig ett gäng pepparkakor så jag försöker hitta energin som är som bortblåst idag.. Så äckligt trött och yr hela tiden. Borde nog kolla upp järnvärdet igen. 

Men hoppas ni får en bra dag!  vår fotovägg. Men har ett helt gäng till förstoringar som ska upp på väggen snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0