Min mamma!

 Puss!

Idag sa Pixie MIN MAMMA. Lite stolt, ja! Vi skulle vinka på dagis, en liten pojke vinkade även till mig. Då kollade Pixie på honom och sa min mamma. Sedan idag när vi stod o lagade mat. Sträckte hon upp armarna till mig och sa min mamma. Hon har varit så pussig idag. Så har nog fått mer pussar idag (frivilliga) än någonsin! Passade på att ta kort på när hon ville pussa på "sin mamma":)

 Våra små älsklingar. Baltarzar följer alltid nu mera med oss till landet. Han går så bra ihop med kattungarna och nu går det även bra med de stora katterna. fast han är inte helt övertygad om att hunden är super snäll. Men snart inser han nog det med.

 Ute och går med sin katt.

 Första teckningen vi fått hem från dagis!:)

Slutade tidigt idag. Redan halv 12. Hämtade hem min busunge och hon somna kl 12. Så passade på att plocka undan lite, äta lunch o plugga. Men hann vila 20 min med för hon sov i 2h. Fruktansvärt trött tjej! Lagade köttgryta idag till Pixie o Emil och qvorngryta till mig. Tog 2h att laga deras gryta..men Pixie åt och sa mmm. Ni som känner henne vet om att Pixie är väldigt kräsen. Så då hade jag lyckats. Sen har vi lekt Pixies favorit lk just nu. Finng mamma! Så vi springer runt med varsin docka o håller varandra i handen. Springer runt igenom varje rum och Pixie skriker av skratt. Motion får man ju iaf;) Finaste Anna Karlsson kom förbi åt mat och Emil var så gullig som gick o köpte kakor till oss. han visste inte vad vi ville ha så han kom hem med 5 olika styck kakor...men de tog slut fasten emil inte ville ha o Pixie bara åt några tuggor..körde på min fredag idag;) 

imorgon måste jag plugga ordentligt för har religion prov på tors. Läst igenom lite idag. På tistag har jag yttligare prov och på tors är det nationella i svenska igen. Mycket Plugg..Men faktiskt inte allt för långt kvar, tiden rusar ju iväg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0