Söndag.

I lördags morse kl 6 plingade det på dörren. Lilla Hampus kom då. Hans föräldrar skulle till Ullared och han fick vara hos oss under dagen. Pixie vakna halv 7. Typiskt att hon skulle sova just den dagen;)  Kl 7 åt vi en stor frukost med ägg, gröt och smörgås. Sedan lekte vi med barnen fram till kl halv 10. Då började de bli så trötta. Så Emil o jag tog varsin vagn och gick en promenad. Hampus somnade men Pixie skulle inte sova.  Men han sov bara 30 min. Vi satte oss i varsin bil, då vi hade deras bil för att slippa flytta på bilstol osv. Pixie somna i 20 min. Det var allt barnen sov på hela dagen! Men de var ändå glada. Massa lek exakt hela dagen. Ellen var snäll och fotograferade lite fina bilder på dem. KL halv 7 somna Hampus och Pixie somna 30 min senare. Han fick stanna över natten. Det var hans första övernattning och även barnvakt i mer än 2h. Men det gick så bra!:) Dock så har Pixie varit lite tät i näsan i natt, så fått vakna var o var annan timme. Lagom till hon somna om så vakna Hampus. Så min morgon började 10 i 5. Men de har varit glada på morgonen, så det gör inget. Vi gick ut och höll Emil lite sällskap hos kossorna efter frukosten.

Idag så tränar Emil så vi stannar kvar och äter middag. För idag är jag sugen på att sätta upp julgardiner! Hoppas jag hinner det. Annars får det bli imorgon. Längtar till helgen. Då kommer mamma och några syskon till oss. För vi ska baka MASSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0