Torsdag kväll.

Det är torsdag kväll, klockan är 21.18 i skrivandes stund. Är väldigt trött och skulle gärna bädda ner mig med min nya se och hör tidning. Men har bokat tid hos kiropraktorn för tre veckor sen. Ska dit vid 21. Just nu har jag ingen lust alls och det känns både onödigt med tid och pengar. Men jag vet att jag kommer tycka det är skönt efter att få kotor på plats. Men det gör så ont när han trycker ut alla spänningar. Nog lite därför jag inte har någon lust ikväll.

Idag har jag haft nationella i skriftligt, svenska. Hoppas det gick bra. Men man vet ju aldrig. Åt nog upp mitt kalori intag på en timme. Men gott var det och intalar mig att när man har nationella tillhör en stor godispåse och fika. Men vägde upp det hela genom att gå till gymmet på lunchen. Och köpte mig en proteinbar. Så hoppas det gick plus minus noll. Ätit på tok för mycket "onyttigheter" den senaste tiden. Inte att jag är rädd för att lägga på mig. Mer att hur kroppen ser ut innuti med onyttigt socker och extra fett. Men dum som jag är så klarar jag inte en dag utan något "onyttigt" får väl skylla mig själv helt enkelt.

Vi fick lekbesök av Pernilla och Vinga efter att ha köpt vinterskor till Pixie. I år så blev det ett par lila kavat stövlar för så där nästan 600 spänn. Sved lite i plånboken..men vad gör man inte för att sin skatt ska hålla sig varm om fötterna. Tror inte helt på att ärva skor. Då alla människor går olika och trampar ner skorna. Även små barn gör ju det. Men har inget emot begagnade kläder! Men bilstol, cykelhjälm och skor är sådant jag vill ha nytt. Pixie o jag badade och myste genom att bara ta det lungt. Kokade pasta och tog upp köttfärssås ur frysen som var klar. Smidigt. ibland får man vara bekväm:) avslutade dagen med en promenad tillsammans med Ida och Estelle.

Imorgon är det fredag. Som jag längtat! Ska åka till hagadal i hultsfred och bada med min lilla familj<3 mysigt! Men först blir det, jobb, skola och dagis. På lördag ska vi ha Hampus hela dagen, från tidig morgon till sen kväll. De ska till ullared. Så Pixie har en kompis hos sig hela dagen. Hennes vän "Faffen" som hon kallar honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0