Fotografering.

För ett tag sen tog Pixie kort på dagis. Det var ingen vanlig fotografering där barnen endast får ett kort var. Utan vi fick välja på ca 10 kort och 3 olika gruppbilder. Det fanns olika paket att välja på. Det vi valde var familje paket för 600kr. Då var det 4 kort i 20*23 och 6 kort i 20*30 om jag minns måtten och antalen rätt. Alltså inte jätte små kort. Vi tog en gruppbild och olika kort på Pixie, förutom de två bästa korten tog vi dubbelt av så vi kan ge till julklapp till våra föräldrar. ( läser ni detta så låtsas om att ni inte såg det.) Resten av korten ska jag bygga på min fotovägg med och även sätta upp i Pixies rum. Sen så beställde jag en kalender till väggen med bilder på Pixie till nästa år fast då med egna kort. Längtar tills jag får hem allt! Ni som känner mig vet om att jag älskar kort. Är duktig på att skriva ut o älskar att ge bort fotopaket som de flesta fått. Men tycker att kort är så värdefullt!

Förövrigt så håller jag på att bli sjuk känns det som...typiskt för ska till ullared på lör till sön. Men hoppas det bara är tillfälligt och att det inte bryter ut. Har så sjukt mycket plugg och läxor denna vecka att jag inte borde sitta här alls! Så ska faktiskt logga ut och börja plugga..Kemi är inte mitt starka ämne..Men får göra mitt bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0