Helgen.

Varför ska alltid helgen gå så himla fort?! Varje vecka är det likadant..Haft en jätte bra helg. Är väl lite bevis på  att man har roligt får jag väl intala mig. I fredags hade vi en mysig hemmakväll bara familjen. Emil lagade mat. Myste med Pixie och läste massa böcker. Hyrde film o åt gott på kvällen när Pixie somnat.

Lördags så lånade vi kusin Vincent som är 4år. Åkte till horn tidigt på morgonen. Var full fart hela dagen! Massa ute vistelse för att leka i  sandlådan, gunga, kolla på korna, gå promenader. Vincent fick åka tröska o traktor med Emil o Magnus. Det bjöds på massa god mat. Inne så spelade vi massa spel, Barnen drog runt varandra i en bil. Kan ju säga att jag var trött om inte annat. Men roligt hade vi! Finns inget bättre än glada barn som skrattar o busar förfullt! Träffade även Pixies faster Emelie:) Längtar tills vi kommer o hälsar på Emelie o Johan.

Idag bestämde vi oss för att gå ut i skogen. Blev en promenad för att hitta kantareller, vilket vi gjorde. Mötte även 2 bockar som rusa upp framför oss. Behöver jag ens säga att mitt hjärta höll på att stanna?! Pixie somna kl halv 3..lite sen middag. Men haft för roligt för att vilja somna tidigare. Så hon sover än..kl är halv 5. Ska låta henne sova till 5. Sen måste jag nog väcka henne. För att hon inte ska vara vaken allt för sent ikväll.

Imorgon är det skola, jobb och dagis som gäller igen. Ska njuta lite extra av måndag o tisdag. För Emil ska hjälpa sin kompis att flytta från Norge. Så han får "semester" onsdag till söndag. Då ska jag och Pixie åka ut till storebro under helgen. Jag får min helg den 22-23 då jag ska till ullared!:) Längtar..Älskar att åka dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0