Lika som bär.

 Min skäggiga karl! Och Dotter Pixie är lite lika va? Läs mycket!
 Men lite lik mig får jag hoppas hon är:)

Fick tillbaka provet från religionen, max poäng var 50 och jag fick 48. Så nu har jag väl fått upp lusten till att plugga. Passat på att städa o stor handla nu innan jag hämtar pixie på dagis. Har tid för projektarbetet. Mens ka laga middag till kokboken så gör tiden då istället. Så kunde träna direkt efter skolan med. Skönt o ha det gjort liksom. Ida kommer hit i em. Ska säga hejdå..inte alls så kul dock..men roligt för henne!:)

Ska strax gå och hämta min skatt. Som förövrigt slutat gråta vid lämningaran på dagis(äntligen) nu vill hon dit istället. Vilket känns jätte kul. Så skönt att kunna gå ifrån när hon är glad. Ska hälsa på Pernilla o vinga nån timme innan vi måste hem o laga middag. Så svårt att hinna få ihop att träffa alla man vill. Men försöker iaf göra mitt bästa! Dock är det svårare att hinna åka iväg till nån som bor en bit bort på vardagarna. Då så mycket annat som, plugg, städ o matlagning ska hinnas med. Därför längtar jag lite extra till helgen då jag får träffa familjen i storebro!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0