Torsdag.

Imorgon börjar jag inte fören 20 över 10. Skönt för då kan jag och Pixie ha en mysmorgon!<3 Längtar å mycket tills imorgon för det är sista dagen, för sen är det lov i en vecka! :) himla skönt måste jag säga. Vi har redan typ hela veckan bokad.

Idag så lagade vi pizza till middag. Pixie var så duktig och gjorde typ allt! Hon hjälpte mig att kavla ut degen, breda ut all tomatsås, lägga på allt pålägg. Så stolt liten tjej när pappa kom hem. Hon ville allt visa vad hon gjort. Hon kan allt själv nu, man får inte hjälpa till mycket alls. Sen så är hon så himla hjälpsam. Att hon börjat prata exakt hela tiden ( som sin mor) är super kul! Härmar allt man säger och det kommer flera nya ord varje dag. För varje framsteg så växer min stolthet ännu mer. Den underbara tjejen har vi fått gåvan att älska och och ta hand om. Är evigt tacksam att vi fick vår underbara Pixie!

Är nog tröttare än tröttast. Tar på krafterna detta med plugg och småbarn. Man ska ju hinna med så mycket mer liksom. Hinna hushållet lika mycket som man gjorde innan. Det går men man blir helt slut. Är ju så när man jobbar med. Hade nog varit lika trött då med. Men då slutar man iaf en viss tid. Plugget tar man med sig hem. Ska bli såååå skönt när skolan är klar! Inte så långt kvar som tur är..


Kommentarer
Postat av: Jessica, mamma till två hjärtegryn <3

Ja visst är det! En helt fantastisk känskla! :)

2011-10-31 @ 07:55:50
URL: http://jessie0202.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0