Ullared.

Lördag morgon kl halv 7 vinkade vi av Emil och Pixie. Sen satte jag mig bakom ratten och körde hela vägen till Ullared. Med mig hade jag Annelie, Ellen och Mamma. Samma gäng som förra året. Vi fick köa in och det var super många som hade tänkt samma tanke som vi att handla julklappar. Men efter en stund vande man sig vid att få vagnar över fötterna och i ryggen, tillslut så tänkte man inte ens på det. Fyllde min vagn 3gånger eftersom vi sov över i stuga o gick i 2 dagar. Åt god mat och hade det super mysigt. Kan inte annat än säga att jag är lyckligt lottad som har både Emils och min Underbara familj. Vad hade man gjort utan alla man älskar? Faktiskt redan fått ubdan alla påsar och sorterat in alla julklappar i Pixies garderob som man går in i. Skönt för det syns inte ens att jag hade ett X antal kassar med mig hem..

Idag har vi kvällsöppet i skolan. Våra föräldrar ska komma och äta:) Dock så är det full matsal och vi är 4 i servisen. Vilket man knappt är i verkligheten. men ändå. Alla som är i servisen klarar inte av jätte många bord. Men jag tror nog det blir en helt okej kväll.. Lär vara super trött efter! Böjar halv 4-4 idag.och slutar typ runt 10 tiden. Men får gosa med Pixie ända fram till 2-halv 3 då jag jag ska träna innan skolan. Får se vad vi hittar på idag, tänkte ha en se vad dagen erbjuder dag! Alltså bara mysa, ta ett bad leka i Pixies rum o sen gå ut en sväng. Kanske leka med nån kompis till Pixie. Som sat vi får se! Snart har vi ju lov med:) himla skönt måste jag sänga. Alv och en sväng till hultsfred och bada är redan bokat. Längtar..skönt med en vecka utan plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0