älskar dig.

Kan inte fatta att min kropp kan rymma så här mycket kärlek?! Kan inte ens förklara hur mycket kärlek det bubblar över bara att ens se min dotter o min sambo, helt sjukt! Finns inget bättre att krypa ner i sängen mellan Pixie o min älskade sambo. Känna att de sover fridfullt o bara kika lite på dom, känna hur lyckligt lottad jag är som har dessa två stjärnor i mitt liv. Det räcker faktiskt för mig. Orkar inte stressa upp mig över framtiden eller vad som ska hända sen osv. Utan känns bara tryggt att jag har min två älsklingar som betyder mest av allt. Resten löser sig. Detta år vet jag ju vad som händer. skola och sedan studenten. Fokuserar på detta nu. Njuter av mina tidiga dagar o busar med mitt busfrö! Känns lite som förr när man kan hänga i källängen som idag med vänner. Helt underbart! Pixie o Sixten busade av sig:)

jag som hade sån ångest över att inte hinna umgås ordentligt med pixie. men det hinner jag. slutar ju som sagt tidigt flera dar. pluggar på ordentligt på hålor så jag inte har allt för mycke läxor hemma. än så länge funkar det:) Imorgon är det ännu en stängd dag på dagis, mormor ställer upp imorgon med. kan ju tala om att de va skönt att kunna gå ifrån på morgonen, när pixie inte grät! Skulle kanske anlita mormor istället;) men tror dagis kommer känns bättre o bättre för stumpan. snart gråter hon nog inte vid lämningen.( hoppas!)

Lillan somna tidigt ikväll o Emil tränar. har skit tråkigt..sitter här o ugglar. men ska ta upp en påse bullar ur frysen( kanske iaf) o se tv. fruaran ikväll. om jag pallara tt se. hon tar ju hål i öronen på sin bebis! HUR SJUKT ÄR INTE DET???:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0