Effektivt är bäst..

Jag har ju alltid varit den som är uppe innan 7. Så är det även nu, vi vaknar varje dag strax innan kl 6. vilket betyder att Pixie o jag inte behöver stressa ett dugg innan skola o dagis. Vi har ju nästan 2h på oss! Efter frukost, tandborstning o alla andra morgonbestyr. Myser vi ner oss framför barnprogram. Verkligen en mysmorgon<3 Synd bara att Pixie gråter vid lämning. Det gör så ont i mamma hjärtat! men det har blivit bättre med det o hon brukar bli glad så fort jag vinkat o gått.

trodde aldrig jag skulle få ihop vardagen med skolan. Men bara man är effektiv så löser sig det! Efter middagens å diskar vi upp allt direkt. Veckoplanerar maten så allt finns hemma för varje vardag. Dammsugar o tvättar på kvällar osv. Men oftast går det ju fort bara man jobbar på! så då har man tid till annat. så som plugg o mysa med världens bästa. men om man är trött sen?! ja..helt slut. men kommer av så stolt över mig själv när jag fixat denna student..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0