Födelsedag.

Så har man fyllt 20. Var en underbar dag igår! Omringad av underbara vänner som kom o överraskade, vilket betyder massa!<3 Vår familj o släkt. Så var fullt hela dagen. Hade öppethus så de som ville fick dyka upp. Jätte mysigt. Fick det jag önskade mig allra mest, en filmkamera. Av märket Sony HDR-CX115E blev det. Med en kameraväska o 2 minneskort. Sen en externhårdisk så jag slipper oroa mig övera tt daton ska gå sönder o alla bilder försvinner! Nu kan jag dessutom filma o spara detta med. Sen fick jag ett helt set med super fina bestik. inte bar de vanliga utan även soppslev, förätts o dessert o massa mer. Smyken o olika ljushållare o ljus mm. Pengar o presentkort. så nu kan jag köpa mig ett par höst stövlar och 2 höga krukor till vardagsrummet. Super nöjd!:) Tack för att så många ville komma!


Kommentarer
Postat av: LolloDollar

grattis i efterskott, vilken gullig blogg du har läste lite längre ner och så också =)

2011-09-20 @ 12:35:27
URL: http://lollodollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0