Kärlek!

 Kärlek på hög nivå det här, mitt hjärtans barn. Mitt hjärta slår för dig.

Idag hade jag o Pixie en ledig dag. Vilket hon ville ta vara på till max. Så vi vakna kl 5. Men fick faktiskt ligga kvar i sängen till nästan 20 i 6. Då klev vi upp o vinkade hejdå till pappa Emil. Frukost i soffan idag när vi var lediga! Annars så har vi målat med vattenfärg, Pixie fick leka med vatten i sitt kök. Vilket hon älskar att få hälla upp vatten i små glas o grytor. Hon är för söt. Hon gick och hämtade vatten i dockans potta. Satte dockan på pottan och sa till mig att dockan hade kissat!

Annars så gick vi och fikade på bakfickan med Ida idag. Hon flyttar nästa vecka. Vilket kommer bli tråkigt..vi har tränat nu tillsammans i en månad typ o kommer sakna det massa. Men som tur är så går det ju tåg till stockholm. När pixie sovit mellan halv 12 -halv 2 så gick vi nästan direkt till Pernilla o Vinga. Lekträff med Lollo, sixten, Ida och Estelle.

Efter middagen gick vi ryttarrundan för att kolla på hästarna. Fick sällskap av Ida o Estelle. Nu sover min plutt<3. Väntar på mitt stora hjärta som har tränat. Ska ta mig i kragen o plugga lite snart..

Måste lägga in lite nya kort..har ju massa..Fyllde i min tatto på benet så den fick mer färg o djup. Sen gjorde jag en på ryggen. Var jätte nöjd. Så klippte o färgade jag håret igår. Blev rätt kort, o med lugg. Känns ovant som fasen med lugg. men man vänjer sig snart ju!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe, Pixie är för rolig! Längtar tills vi ses. Ska bli spännande att se hur de blev i håret. Kramar

2011-09-28 @ 21:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0