Måndags morgon.

Det är måndag morgon. Sitter här en liten stund. Nyss varit på gymmet o kört 20 min kondition. Bättre än inget. I em ska jag köra styrka. Måste hålla igång nu när jag inte kan låta bli allt gott som finns! Kollar igenom det vanliga, face, bloggar o aftonbladet. För ska snart börja storstäda ordentligt. Passar på nu när Pixie fick vara några timmar på dagis, fast jag har inställda lektioner idag. Men imorgon ska hon få vara ledig. Då ska vi hitta på massa skoj!:) Måste fixa allt tråkigt, dammsuga, vika in tvätt, skura golv mm. Då har hon det roligare att få leka på dagis. Sen ska jag renskriva alla anteckningar för har ett stort prov på tors inom religionen. Blir även att gå till min bästa Anna frisör!<3 Ska klippa o färga. Då ska mormor få hämta på dagis. Hon hinner nog bara få ha Pixie 1 timme. men Så himla skönt att hon ställde upp!

Men nu är det bästa att jag tar tag i städningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0