Mysdag!

Verkligen haft en mysig dag! Vi vakna runt 6, men Pixie var väldigt trött så hon somnade faktiskt om till 7. Sen hade vi en lugn morgon. Gick en promenad med Ida och Estelle för att kolla på hästar. "hopp,hopp" som Pixie kallar dem. Efter lunchen somna Pixie. För sen bar det av mot badhuset i Hultsfred tillsammans med Lollo och Sixten. Vilken vi måste göra om snart igen! Våra små är ju orädda o busiga små liv! Vi mellan landa hos mamma o mina småsyskon. För att senare åka hem och äta middag. Emil har träning ikväll. Men Pixie ville ut. Så vi gick en till promenad med Ida och Estelle! Men kan behövas efter alla 13 kakor jag ätit under dagen..ni hörde rätt;) Skärpning Frida! Men nu är snart alla kakor slut så då ska jag inte köpa eller baka nått på ett tag..

Min prinsessa sover sen en timme tillbaka. Tror att min stora älskling dyker upp snart. Imorgon är det min tur att träna. ska ta en tur till gymmet. Blir ju efterrätter i skolan imorgon så..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0