onödig skoldag.

Igår vart det en tur till lekparken med Pixies gudmor. Inser hur mycket jag saknat henne nu när man ses. Sommaren har verkligen flugit förbi för fort! Får se till att ses en hel del nu innan oktober. Får se fram emot vår fika på stan i veckan som kommer:)

Annars så har vi förövrigt världens ONÖDIGASTE dag i skolan.....skulle haft öppet men tyligen måste vi ha inspark. vilket leder till att vi knappt har nått att göra nu till kl 1. sen sk avi tydligen va med dom..o sen så är det fika o prisutdelning. Hade ju hellre varit hemma med lillan är sitta här o uggla o springa runt o leka lektant till ett gäng tonåringar..insåg just att jag snart inte är en tonåring längre...om 12 dar! börjar snart bli gammal;) även om jag känner mig som om jag vore 10 år äldre än vad jag redan är..

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Riktigt roligt att se er. Synd att det inte blev så ofta som vi ville nu i somras. Skönt att veta att ni alltid finns till, oavsett vad som händer <3

2011-09-09 @ 21:32:30
URL: http://redribbons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0