Pyamaskväll..

 Anna, Ullis o jag hade en helt underbar o välbehövlig tjejkväll i fredags. Gick till kinan och åt middag. Vilket var super gott! Åkte sedan ner till ica, köpte chips o massa godis. Senare till OK och hyrde en tjejfilm! ( eftersom vi alla annars måste se "killfilmer") Bytte om till myskläder, vilket för mig är pyamas! Kurade ihop oss i soffan o unnade oss massa onyttigheter framför filmen. Ullis var tvungen att åka efter filmen. men jag stanna o sov hos anna. Har inte sovit över hos en kompis på evigheters evighet. så var verkligen super underbart att ligga o prata tills vi somna! Emil o Pixie kom på morgonen. De hade köpt med sig frallfrukost. Så himla mysigt att äta lördagsfrukost! Sen åkte vi till min mormor. Emil hjälpte henne att lägga klinkers på hennes yttertrapp. Blev en heldag hos mormor, Pixie gick runt o sa mormor hon med o visst vart min mormor stolt o rörd. Några vändor till lekparken som ligger över henne o sen massa bolllek på mormors gård. Gjorde dagen toppen. Väl hemma åt vi fajitas. Pixan o jag badade ihop, för att hon senare somna helt slut! Nu ska jag o min stora älskling ställa fram chips o göra en smothie. Se filmen vi hyrt. En killfilm;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0