Fredag den 13.

Dagen har väl inte fört med sig nån otur. Men bara ett stor missuppfattning från min sida. Men återkommer strax om det. Först ska jag bara berätta vad vi hittat på idag. Det var mycke uppvak inatt, mer än 2-3 som det alltid är. Så idag låg vi faktiskt kvar i sängen ända till 07.45!! Ni som känner oss vet att vi alltid är vakna nån gång mellan 05.30- 06.00. Så dagen har gått fort idag med andra ord. Av olika anledningar så måste jag snart försöka minska uppvaken om nätterna. Ska så småningom börja med att Pixie bara får flaskan 1 gång per natt. Kommer va tufft. Och så ska vi försöka med vid nattningen att endast ge en flaska, och inte fylla på. Men tror vi börjar med kvällarna denna vecka så tar vi minskningen av antalet ggr hon får dricka på natten om nån vecka eller så. Kom visst bort från ämnet..vi har cyklat till Pernilla och Vinga idag, varit där en stund och cyklat hem. Det har regnat hela dagen så jag var genomblöt när vi var hemma. När Pixie sov så kom min vän Anna och drack en kopp te. Sedan när Emil kom hem så åkte vi till min kusin Maria, Linus och deras dotter Julia. Där var stora missuppfattningen. Jag trodde det var idag vi skulle fira Julia. Men det var inte fören nästa helg! Men de ville att vi kom idag ändå. Så barnen har lekt mängder. Och alla som känner Pixie vet även att hon inte vill leka själv i ett rum. Dock har hon börjat några min ibland. Men tjejerna lekte i typ 20 min i rummet o gick även in flera ggr i lekte själva. Så stolt! vi åt Pizza och massa godis och pratade. Mina ögon känns som grus så ska nog lägga mig och vila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0