Helg.

En hel skolvecka har redan gått sen vi haft lov. Har både gått snabbt och långsamt på samma gång. Men nu är det fredag och jag älskar fredagar. Speciellt dem som vi är hemma och bara myser vi. Idag ska vi äta kycklingspett, pommes och göra egen taziki(stavning) med en god sallad. Hyra film i vanlig ordning. Skönt och bara va efter en vecka. Men imorgon blir det kalas en liten stund och sedan ska jag börja jobba kl 17. Så Emil och Pixie ska inte sova hemma. Vilket känns tråkigt och tomt:( känns som helgen försvinner bara för att jag kommer vara själv till em på söndag..men jag överlever nog. Men hatar att vara ifrån dem, speciellt Pixie. jag har sjukt mycket att plugga..så ska plugga ordentligt när jag har möjlighet till det! Och Pixie ska få träffa kossorna och familjen i horn vilket hon älskar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0