Plugg.

Det märks att studenten närmar sig den 15 juni! Har så så mycket i skolan just nu. Idag har jag jobbat på som bara den med projektarbetet. Fakta delen är i stort sätt klar, bygga på rapport mallen och sedan koncentrera sig på att få ännu förr recept, laga och fota för att göra häftet. Ska dessutom ha prov nästa vecka. De andra i naturkunskaps kursen B, har fått genomgångar och arbetet med det. Men jag var på praktik i 5 veckor och fick sidorna de jobbat med bara..inte några kan jag säga:( men haft Pixie på dagis. Vilket jag fick veta nyligen att jag haft möjlighet när jag behöver plugga. Men har läst igenom sidorna nu. Så denna vecka ska jag skriva anteckningar så jag bara kan plugga in allt nästa vecka..sedan har vi bokredovisning i maj och en stor rapport i naturkunskapen som jag med fick reda på nyss. Men får jobba på som fasen när jag gjort provet..för den ska va klar i början av maj. Och blir prov i religionen osv med..puh! Men lär va så sjukt stolt över mig själv när jag är klar. Inte det lättaste att hinna sköta hushåll och familj samtidigt mellan plugget..men ger man inte upp så klarar man allt!


Kommentarer
Postat av: Sylvia

Kämpa på Frida, du är grym!

2012-04-17 @ 17:22:58
URL: http://redribbons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0