Slut på praktiken.

Nu har fem veckor gått och jag har gjort min praktik på Brygghuset. Veckorna har gått fort och har verkligen haft det bra. Men nu är det skola som gäller i morgon igen, vilket jag inte längtar till..kommer sakna personalen på Brygghuset och skulle hellre varit kvar där. Men är som sagt inte långt kvar till studenten. Så får hålla ut den tid som är kvar i skolan. Mycket plugg som väntar dock..speciellt när vi varit ute på praktik och vissa lektioner fortsatt. Så arbeten att ta igen finns det nog! Har även fått sommarjobb på krön. De öppnar dagen efter studenten. Men just den dagen ska jag servera på bröllop. Helgen har varit bra. Myskväll med pizza, godis och film med mina älsklingar i fredags, fika besök av svärföräldrarna i lördags och idag när Pixie vaknat ska Emil, Pixie och jag åka till badhuset i Hultsfred och äta middag hos mina föräldrar. vad hon längtat, pratar om att åka kanan som hon kallar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0