2012

Året 2012 har varit ett år med många händelser!

• Pixie fyllde 2år! :D
• Vi gjorde ett positivt graviditets test den 9 mars.<3
• Jag och min syster Sofia tog studenten.
• Vi flyttar till en bättre lägenhet!
• Min syster och jag ser Lars Winnerbäck.
• Min guddotter Nell föds.
• Vår underbara dotter Zoey föds den 13 nov<3
• Hela familjen är hemma och myser flera flera veckor<3

Ska njuta av 2013, för då är jag hemma med barnen. 2014 blir där emot ett år med andra utmaningar som att försöka hitta jobb och få vardagen att gå ihop på ett nytt vis. Men det tar vi då. För ska njuta av min mammaledighet under 2013. Längta efter de dagar och veckor Emil är pappaledig med oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0