Glad eller sur?

Min första natt med barnen själv är avklarad. Det var som om barnen kände på dig det. Fram till kl 01 vaknade Pixie flera gånger. Sen där efter vaknade Zoey en gång i timmen. Åt två gånger och gick upp och sög ur näsan på snor. Hon vakna av att hon var snorig. Vid 4 tyckte hon inte vi behövde sova mer. Men fick henne att somna 05.15. Då vakna Pixie.. Men fick henne faktiskt till att ligga kvar och hon somnade om till 06.20. Så lite sömn fick jag tillslut. Men nu känns mitt huvud som en deg.

Har blivit så tråkig. Är så trött på kvällarna och orkar inte vara glad då. Vilket är väldigt tråkigt, för är inte riktigt jag. Brukar vara glad och tycker inte om denna små sura frida jag blir ibland. Men hoppas jag blir piggare snart. Har så ont i min vänstra höft/ljumske. På nätterna värker det och kan inte ligga på den sidan knappt. En skön promenad kan jag ju glömma. För varje steg gör ont. Ska till kiropraktorn på fredag. Hoppas han kan fixa mig! Då tror jag nog att jag blir mitt glada jag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0