Glasögon.

Idag var jag på synundersökning. Var ganska länge sedan. Mina linser tar slut denna månad och mina glasögon är flera år och små repor täcker glaset. Så tänkte att det var dags. Han på affären hjälpte mig. Plockade fram två bågar som jag provade. Han gillade båda direkt och ena paret lite extra. Jag plockade fram ett par som han sa nej till. Det andra var för lika mina jag redan har, så valde bort dem. Så nu är det en jätte skillnad på stil! Hoppas jag kommer passa i dem och trivas. Jag använder ju mest bara på kvällen. Men skulle vilja börja använda dem mera på helger mm. De blir klara nästa vecka!

Idag har vi varit ute och åkt pulka. Ger motion att putta en vagn framför sig och samtidigt dra en pulka..men har varit dålig idag och fikat..ångrar mig efteråt. För både blivit fika och glass idag.. Men imorgon får jag vara ännu bättre istället.. Så behövde säkert den motionen även om det är nära till backen.

Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0