Julafton.

Nu är start julafton över. I skrivandes stund är kl 23.35. Rekord för att vara mig! Lägger mig senast 23, för mer orkar jag inte. Men är som barnen, uppspelt. Pixie slocknade mer eller mindre 21.30. Hon fick så många julklappar att hon inte orkade öppna alla. Så jag hjälpte glatt till. Hon är mer än nöjd! Hos mormor var strykjärnet och dockmaten bäst. Hos farmor så var en skjorta, doktorväskan allra bäst ikväll. Men med tanke på att vi tog ner en full flyttkartong med leksaker innan jul. Endast för att få plats med allt nytt. Ja då förstår ni att hon fick endel. Barnen fick även massa kläder, pengar mm och Zoey fick mängder av blöjor. Så imorgon har vi att göra!:)

Är så glad över alla fina människor som finns i våra liv! Men de två allra bästa flickorna som finns..det är såklart mina älskade döttrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0