Helg!:)

Äntligen helg! Så skönt o slippa skolan i två dagar och bara umgås med de jag trivs bäst med<3 sitter på lektionen bartender teknik. Har nyss redovisat mitt arbete om whisky. Lyssnar på de andra som redovisar..snart blir det bild och slutar för dagen halv 3. Varit en jobbig dag idag.. När man berättar saker i förtroende och det sprids vidare och rektorn blir inblandad.. Handlar om en lärare, men inget jag vill gå in på.Herregud säger jag bara. Ska bli så skönt o sluta skolan i sommar. Vissa verkar tro att man ska lägga hur mycket som helst på studenten..eller mer flaket. Inte så viktigt tycker jag. Alla får inte allt serverat och jag tycker inte det är något som jag anser vara viktigt. Jag tycker det är bättre att satsa på god mat o lokal o fira med familj o vänner! Väljer hellre att få "festen" än pengar till ett flak. Ett par hundra räcker väl ändå liksom. Vart visst ett argt inlägg men är så sur. Ska bli så skönt o komma hem o ge mina älsklingar en kram<3 då blir jag glad igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0