Helg:)

Äntligen helg igen! Hämtade hem finaste Pixie i fredags. Först ville hon vara kvar och leka. Skönt att hon trivs! Men när jag sa att det var helg nu och att hon fick gå hem själv. Om hon höll mig i handen. Då blev hon glad! Vi gick till Konsum och Pixie fick själv köpa ett päron till mellanmål. Stolt liten tjej. Vi hängde med Ida och hon följde med oss hem en liten stund. Hon hjälpte mig så jag äntligen kan ladda ner appar;) sedan så var Emil sugen på pizza så vi åt det. Vi gick ner och hyrde filmen Cat run, rätt bra! Vi brukar typ aldrig köpa godis till Pixie tycker inte små barn behöver äta mycket sånt. Men hon bad om choklad så hon fick faktiskt denna helg en liten bit choklad. Mallig tjej när hon visade upp killen som tog betalt. Idag är det lördag och jag vet inte hur många gånger jag vaknat. Pixie är en hejare på att knuffa ut mig till kanten tills jag endast kan ligga på en sida och dessutom nästan ramla ner. Men även om jag flyttar in henne till mitten så dröjer det inte länge innan jag ligger så där på kanten. Men vad gör det när hjärtat sover bra. Vi lät pappa E få sova och smög upp halv 7. Teletubbies och lera lek gäller än. När Pixie sovit lunch så är det kalas kl 2 som gäller. Hampus har fyllt 2 år. Efter kalaset så åker vi till Horn. Ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0