Myskväll.

Idag har jag städat Anna och Jonas lägenhet några timmar, det var jobbigt men gick bra!:) mamma var så snäll och kom in till pixie några timmar. Sedan kom Anna och Ullis vid 5. Vi gick och hyrde världens sämsta film!! Köpte mat på kinan och shalom. Och massa godis..Ska till kinan på tis med mitt cv bestämde vi:) så får se vad jon säger. sökte ett jobb för några veckor sedan och sökte 2 till igår. Annars får jag väl söka på alv. Snart ätit upp min godispåse.. Men ska inte äta det som blev över. Ska verkligen försöka denna vecka som kommer med att hålla nere sockret lite. Anna och Ullis har åkt hem. Pixie var så förälskad i Ullis hela kvällen så att hon inte ville somna ifrån henne. Kl 10 somnade lillan 5 min efter att Ullis åkt hem. Nu ska jag göra mig i ordning. Tänkte läsa en stund innan jag somnar. Hoppas ni haft en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0