Onsdag.

Nja vet inte vad jag ska tycka om denna dag i skolan..Börja med att vi skulle fixa praktik. Men det gjorde jag redan några veckor efter jag börjat typ. Så medan andra höll på med det fanns det inte mycket att göra. Sedan skulle vi skriva varsin meny med totalt 9 rätter varav 3 var tvugna att vara klassiska, helst fler. Det gick rätt fort så när jag var klar så fanns det inget att göra. Vi fick rast så gick hem och åt en smörgås. gick tillbaka och fanns inget att göra så vi fick gå på lunch. Orkade inte gå till skolan så gick hem och lagade lunch, mamma kom på besök en snabbis. Tillbaka i skolan..och fanns inget att göra så jag skrev klart en uppgift i ett annat ämne som ska vara inlämnad på fre. Skönt att ha det gjort! Sedan när vi hade en timme kvar på dagen.Då äntligen fick vi en till uppgift som vi jobbade med..Orsaken att det blivit såhär är att vi inte har vanliga lektioner på onsdagar. Utan vi har öppet i restaurangen. Men vi öppnar inte fören nästa vecka eftersom inga varor kommit hem än. Även när man tycker det är jobbigt med massa lektioner efter varandra, som vi har de andra dagarna..så är det nästan värre att bara hänga is kolan och inte göra nått..så skönt att det inte brukar va så!

Igår kväll satt jag och valde ut kort som jag ska beställa. Inte skrivit ut sedan i sommras. Och inte ens sen i aug! Vet inte varför det dröjt så länge. Men svårta tt sålla bort så mycket kort när det blir så långt emellan..Lyckades att få ner det till 106 stycken iaf. Så får jag beställa direkt efter Pixies 2års dag och kalas. För ska göra en eget album med andra julen och födelsedagen. Älskar verkligen att föreviga minnet i kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0