Simma.

Varit så dålig med det som kallas motion..inget gym, inga långa promenader..fy är så jag skäms! Men min motivation tryter och min ork är på noll.. Tanken var att friskis o Svettis skulle gälla från denna vecka. Men än ser jag inget träningskort framför mig. Fy! Ändring på detta nu inom en snar framtid.. Så när min kära vän undra om vi kunde simma i em, ja så varför inte?! Så nu för första gången, på alldeles för lång tid ska jag röra på mig. Fuskade även igår.. Var så sötsugen att jag minsann åt lite för mycket..så idag har jag klarat mig utan socker( än så länge) huvudvärk från helvete eller något liknande har jag, men blir så de dagarna jag inte äter socker? Iallafall så har det blivit så den närmsta tiden. Vet inte vad det beror på. Jobbigt är det, axlar, nacke och huvudet värker samtidigt som ögonen gör ont och det är svårt att koncentrera sig. Var länge sedan jag gick iväg på egen hand nu..idag blir det ju en stund. Eftersom jag ska åka och simma med Ullis och Anna. Ska bli skönt att röra på sig lite. Plugg väntar ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0