Snö!

I helgen fick Pixie leka ute i snön. Och idag gick vi även direkt efter dagis till källängen. Men efter att bara åket ett par gånger sprack pulkan:/ vi hade råkat köra på en pinne..en helt ny pulka som vi bara åkt med en gång innan. Känns surt! Men får köpa en ny. Oturen slutade inte där idag. Mina skor jag köpte för knappt 2-3 mån sen gick sönder förra veckan. Fick lämna in och limma klacken. Men de gick sönder vid tårna och blev även hål i skon:/ då köpte jag de för 600 på rea för att de skulle hålla! Men hade inte kvar kvitto så var tvungen o köpa nya:( sen så glömde jag nallen på dagis så måste springa tillbaka när Emil kommit hem. Känns som en hopplös dag där jag bara känner mig stressad över allt plugg jag har framför mig denna vecka. Sen så finns det så mycket annat i tankarna nu, blir galen. Vill bara ha helg nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0