Sommarjobb stress?

Är en person som lätt blir stressad över saker, eller mer uppjagad. Typ som detta med sommarjobb. Vill tjäna pengar i sommar så jag kan hitta på något extra kul med min lilla familj, spara undan något till framtida planer, eller bara bjuda ut min man på en bit mat. Sen så går det ju åt ändå till vardagliga ting. Men känns som jag legat i och sökt. Sökt 5 olika jobb, därav 2 var inom kök och inom omsorg så det finns flera olika "grenar" inom det området.Ett jobb gick ju bort idag så sökte ett nytt direkt. Ska söka de sista denna vecka. Överväger att söka till alv. Men vill verkligen kunna umgås med min familj lite i sommar med. Eller så får man säga nej när de ringer in en på de lediga dagarna. Men då blir man ju inte så poppis. Sista ansökningsdagen är 5 feb så måste bestämma mig tills dess. Trygghet att vi har föräldradagar kvar att ta ut ifall allt skulle skita sig. Men vill komma ut denna sommar, så håller tummar och tår för att jag får svar snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0