Trög tjej.

Var nyss på Arbetsintervju på en restaurang i Vimmerby. Helt trög tjej. Dum förklarade mig att det var kvälls tid och att jag har en två åring. Men som jag sa hon har en pappa. Hon svara ja men kan han vara själv?! Vi lever ju inte på 1800- talet. Skulle aldrig kunna vara tillsammans med Emil om han inte hade kunnat ta ansvar och vara själv med sin egen dotter. Så helt sjuk fråga bara. Sedan skratta hon mig i ansiktet när jag nämnde arbetsgivar intyg och sa att det bara var ett värdelöst papper, men visst vill man ha papper så. Sedan skulle man jobba för ca 40-48 kr i timmen. Dessutom jobba 7 dar i veckan 10-22. Så det arbetet tar jag bara inte. Men får se om hon ringer, jag gör det inte! Jag nämnde att jag ville ha 1 dag i veckan ledigt, men som hon sa: kan inte lova dig det och du kan inte vara hemma med fin dotter om hon bli sjuk. Hår hoppas att jag får napp på det andra jag sökt. Ska söka nått mer med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0