Flytten närmar sig.

Kan ju minst sagt säga att jag längtar till flytten! Vi har packat ett antal kartonger i lägenheten nu. Är väl bara några få till som vi kan packa innan det är dax att flytta allt. Kläder, leksaker och sådant vi använder ofta får vi ta närmare. Sen så har vi packat i ordning hela förrådet. Det var inte roligt vill jag säga. Men nu ligger varje plagg i rätt kartong för den storleken. Samt ytterkläder, skor och leksaker mm i kartonger som är påskrivna. Packade även ner två kartonger med kläder som är små nu, och små direkt efter förlossningen med. Som jag får hämta när jag blivit smal igen..går upp så sjukt lätt! Dels så är jag extra hungrig och så fikar man på jobbet ofta..men det bekymret tar jag senare. Efter jul:) Vi ska köpa två nya byråar till lägenheten och kanske en bokhylla om det får plats. Senare ska vi ha ett nytt köksbord. Men får bli något längre fram. Vill så gärna börja inreda nu! Minns inte exakt hur det såg ut. Hoppas vi bor in oss fort och känner oss hemma. Men nu ska jag sova. Jobb imorgon mellan 12-21. Emils sista semester vecka..tråkigt. Är skönt o komma hem till lagad mat, diskat och en aktiverad Pixie:) och tvättad tvätt, de dagar jag jobbar. Men när bebisen tittar ut så är han ju hemma ett par veckor igen, vilket är skönt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0