Lunch.

Jaghar några minuter kvar på min lunch. Jobbar till 21 ikväll, vilket inte är kul när vädret inte är det bästa..då märks det på gäst antalet. Men imorgon börjar jag inte fören kl 18 och på söndag är jag helt ledig. För att sedan jobba två dagar. Men dessa lediga dagar är redan fullt planerade..på söndag blir det kalas för Elisabeth. Och på onsdag är tanken att vi åker till Norrköping. Kolmården ska vi besöka:) innan vi åker hem igen under fredagen, för då jobbar jag igen. Pixie har varit så ledsen dessa tre dar hon gått på dagis, lämningarna har inte varit roliga..men Emil får 4 veckors semester nu och då är Pixie hemma. Vår bebis mådde bra på ultraljudet:) och nu vet vi om könet;) men det är ju aldrig helt hundra när de kollar. Längtar efter vår sparkandes lilla plutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0