En dag ute.

Idag njöt vi av det fina vädret och spenderade massa tid ute. Vid kl 10 begav vi oss mot Alv för att se Pippi. Där träffade vi Sylvia, Pernilla o Vinga. Timmarna gick fort där och kl halv 2 gick vi hem. Pixie somna 10 över 2. När kl närmade sig halv 4 hade jag tänkt att väcka Pixie. Men istället råkar jag somna...inte likt mig. Men var visst lite trött. 20 över 4 vaknar jag av ett sms. Tur! Så vi fick på tok för sen vila. Men när vi vaknat till åkte vi hem till Vinga o Pernilla. Hade med oss vår middag och åt ihop. Sedan har barnen lekt i deras lekpark, badat i pool och blåst bubblor. Vi avslutade med jordgubbar och glass. Kl halv 9 åkte vi hem och Pixie somna kvart i 10. Allt blev sent, men så blir det ibland. Imorgon och på fredag jobbar jag. Emil O Pixie slutar tidigare imorgon och på fredag är de lediga. Det blir bara dagis två gånger denna vecka..och som mest tre dar innan Emil går på semester. Då är hon hemma helt i 4 veckor. Jag är ledig två vardagar och jobbar de flesta helger. Nu måste jag sova med min grymt fula t-shirt bränna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0