Fredag.

Det är fredag den 8 juni. Vilket betyder födelsedag för Simon och farfar. Men Simon firade jag igår kväll. Men det är även student för min syster Sofia. Jag har fixat alla prov och uppgifter så bra under detta år, så är jätte nöjd med betygen! Varit ett tufft år. Men är glad att det är gjort. Och längtar så dant till höst och vinter detta år. Snabb spola sommaren, tack! Vi hade bara svenska och dessutom fika. Så tog ledigt för mig och Pixie. Mysigare att umgås med min dotter. Vi myser framför tvn. Ska snart fixa frukost till oss. Sen ska vi åka till storebro på fm. Hjälpa till lite med pyntet. Utspark för syster kl 15! Kl 18 kommer Hampus hit och sover över. Pixie blev jätte glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0