Ledig dag.

Idag var min första lediga dag sen jag tog studenten. Pixie och jag inledde med en ta det lugnt och sov lite längre än vanligt morgon. Vilket var skönt! Sedan har dagen gått i ett. Först hämtade vi mitt stipendium nere i skolan. Efter lite andra ärenden kom min mamma in. Så jag åkte vidare till vattengympan. När jag var klar där köpte jag paket till lina och en pizza med mig hem. Glada ansikten av både Pixie och mormor. Dock fick jag inte pizzan jag beställt..så fick gå och hämta en ny och behålla den första gratis. Sedan åkte mormor hem och Pixie sov lunch. Efter en timme vaknade hon och vi satte oss i bilen. För min syster Lina fyller 15år idag! När vi firat klart åkte vi direkt hem gör att möta pappa E. Och drog vidare till kungsparken. Där var det dagis avslutning. 3 barn lämnar dagis och börjar skolan. Fröknarna var utklädda och Pixie uppskattade det inte alls.,hon blev rädd och höll sig till oss. Men sen efter vi ätit vår picknik. Hade barnen uppvisningar som de tränat på. Så sött! Imorgon är jag med ledig:) så vi ska till alv! Sedan är det dax för jobb igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0