Njuter av lediga dagar!

Jag njuter av mina lediga dagar, men på något vänster så går de så fort..igår var vi hos Anna och Vincent kl 9 på morgonen. Vi lekte, matade får och lunchade. Tiden sprang iväg och när vi kom hem sov Pixie lunch. Då kom Ullis och hade köpt med sig fila. Sedan dök Lina upp. Efter att Ullis åkt hem så lagade vi mat. Gjorde storkok och frös in. Sedan bakade jag kanelsnäckor. Dock hade jag missat att köpa pärlsocker..och sist bakade jag bärmuffins. Så nu är frysen full med fika. Idag efter Pixie sovit lunch kommer hennes farmor. Vi ska gå till alv och sedan hem och laga middag. För i helgen jobbar jag fre, lör och söndag. Hoppas på fint väder! Så vi får många gäster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0