Nya rutiner.

Nu när jag gått från skola till jobb, så är det nya rutiner. Men även en annorlunda vardag. Jag är i regel ledig två vardagar varje vecka, för att i stället jobba mycket helg. För Pixies del betyder det dagis max 3 dagar i veckan och att Emil hämtar och jag lämnar. Men jag lämnar kl 10 eller kl 11. och på fredagar hämtar Emil halv 3 istället för halv 5. Men sedan blir det ofta att jag får komma hem till lagad mat. Så i regel så blir det mycket mer egentid för Emil och Pixie. Mina lediga dagar planeras noga och oftast vill Pixie till Alv. Men när sommaren är slut så blir det flytt för oss. Vilket ska bli sååå skönt och jag längtar! Ska köpa lite nya möbler och vill inreda nu! Kommer dessutom vara så mysigt att bädda spjälsängen igen och plocka upp alla pyttesmå kläder. Kan vi inte bara spola tiden lite?! Men på lördag har vi gått 20 hela veckor. Alltså redan halva graviditeten. Den lilla sparkar oftare nu med.<3 Vad vore jag utan mina älsklingar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0