Student!:)

Ja nu lider den 15 juni mot sitt slut. Jag har nyss druckit alkoholfritt bubbel med min älskling. Och ja, jag sitter kvar framför soffan till Sverige matchen. Dagen har varit kanon! Blivit så uppvaktad så jag är alldeles rörd. Fick dessutom stipendium! Jag och två till av alla treor fick från minnes fonden. Lärarna utsåg vem som var värd det det var på 5000! Kan ju säga att jag blev chockad att det var jag! Men glad för vi behöver rätt mycket nytt till lägenheten när vi flyttar sen. Men nått ska jag unna mig med. Har fått väldigt mycket hängt runt halsen och massor av fina paket och pengar. Tack snälla!:) vi firade med vänner och familj med smörgåstårta. Känner mig så omtyckt när alla är så snälla! Är jätte nöjd över mina betyg! 17 MVG, 12 VG, 5 G. Imorgon ska jag jobba bröllop! Från em till nattmaten. Och på söndag börjar jag på krön. Men nu ska jag äta choklad för jag har tagit STUDENTEN! Här har ni en bild på alla blommor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0